Direktlänk till inlägg 26 januari 2015

Då har man förnyat sig lite:)

Av Caroline Hansson-Ljung - 26 januari 2015 21:39

Denna helgen har jag ägnat åt pulkaåkning och familjemy:) Jag blir ju verkligen som ett litet barn på nytt när det gäller pulkaåkning! Hela familjen åkte i vår backe här hemma i lördags och i söndags tog jag med dottern till ett par vänner i Sundbyberg för att röja loss ordentligt i "gropen" som var en mycket brantare backe. Garvat för kung och fosterland!!
Eftersom det nu är år 2015 så fick det bli ett besök hos frisören och förnya mig lite så det ska bli intressant att se om klasskamraterna känner igen sig på onsdag. Vi har normalt hemstudier måndagar och fredagar men denna veckan så har vi hemstudier även imorgon (tisdag) eftersom vi ska till SOS alarm och till AISAB city på fredag. Ska bli intressant med studiebesök eftersom jag missade alla de viktiga studiebesöken innan jul eftersom den fruktansvärda magsjukan kom på besök hemma hos oss just då:( Måtte jag slippa magsjukan några år framöver!
Nu ska resten av denna kvällen spenderas framför TV:n för att glo på "Robert Gustavsson 25 år". Denna människa är så galet rolig!!

Ha en skön kväll!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Hansson-Ljung - 21 april 2015 23:29

Här inne har jag dock inte hunnit vara på flera veckor...skam på den! Praktiken har än så länge varit jättebra:) Bra handledare och olika typer av patientfall:) Jag har fått köra alla tre prio både ut och in till sjukhus. En helt fantastisk känsla me...

Av Caroline Hansson-Ljung - 29 mars 2015 20:39

Nu har äntligen den sista praktiken kört igång! Nu är det bara att mata in information i skallen och köra "learning by doing". Jag har fått mitt sista praktik på ambulansen i Täby vilket jag är sååå nöjd med. Jättebra handledare och även brandmännen ...

Av Caroline Hansson-Ljung - 29 mars 2015 20:22

Det var minst sagt en riktigt tuff vecka på körutbildningen i Eskilstuna v12. Vi fick i början av veckan berätta inför alla hur duktiga vi tror att vi var som bilförare...herregud, jag har nog aldrig blivit så nerplockad på jorden som jag blev. jag k...

Av Caroline Hansson-Ljung - 16 mars 2015 22:48

Förra veckan var vi lite uppdelade i skolan, 4 på körutbildning i Eskilstuna, 5 inkl mig själv hade lokalkännedom med Stefan på tisdagen och 5 andra på onsdagen. Herregud, vi körde ca 20 mil i hela Stockholm! De dagar vi inte hade lokalkännedom fick...

Av Caroline Hansson-Ljung - 8 mars 2015 20:19

Då hade vi sportlov förra veckan eller rättare sagt hemuppgifter. Det var skönt att gå en enda dag i skolan för att sedan få möjlighet att bara få hänga med mina barn och de kunde få vara hemma. Clint fick dock gå på dagis de två dagar som jag och An...

Ovido - Quiz & Flashcards