Alla inlägg den 16 mars 2015

Av Caroline Hansson-Ljung - 16 mars 2015 22:48

Förra veckan var vi lite uppdelade i skolan, 4 på körutbildning i Eskilstuna, 5 inkl mig själv hade lokalkännedom med Stefan på tisdagen och 5 andra på onsdagen. Herregud, vi körde ca 20 mil i hela Stockholm! De dagar vi inte hade lokalkännedom fick vi göra en sista hemuppgift och nu ikväll har jag renskrivit den och skickat in den och det kändes sååå jäkla skönt rent ut sagt. Denna veckan har vi (tio elever) körutbildning och resterande 4 elever har lokalkännedom med Stefan. Idag hade vi teoridag och lite ECO-drivning med instruktörerna på AISAB Södermalm. Då var jag väldigt glad över att jag gick en ECO och safteykurs med jobbet förra våren och det gick bra under körningen idag:) Imorgon bitti bär det av till Kjula flygplats i Eskilstuna för körutbildning och bo på hotell med klasskamraterna:) Ska bli riktigt kul!!

Medan instruktörerna var ute och körde med vissa av oss så passade Jacob på att både leka fröken och sen förmodligen känna sig som en vinnare...vad vet jag :-)

Idag,150316, var det första gången som jag någonsin har fått testa på att köra en ambulans och det kändes helt underbart!! Ser fram emot denna roliga körvecka:)

Ovido - Quiz & Flashcards