Alla inlägg den 17 augusti 2014

Av Caroline Hansson-Ljung - 17 augusti 2014 20:55

Nu kör vi!! Sista arbetspasset är avklarat på jobbet inför tjänstledigheten....sicken frihetskänsla! Dock kändes det väldigt bra att ha fått saker och ting gjorda på jobbet idag och inte lämna kvar saker. Imorgon kl 10 ska jag infinna mig på skolan i Kista för upprop mm. Upprop?! När var jag med på sånt sist? Si sådär 11 år sedan, när jag skulle börja sista året på gymnasiet....sista året att ge järnet om man skulle bli något vettigt annars var man körd. Nåja uska blev jag iaf:)

Dottern är iaf lycklig eftersom att hon och hennes mamma ska börja skolan samma dag. Hon undrade här om dagen om jag också skulle få en sådan bänk som hon har som man lyfter upp locket på och även kan ha pennorna längst fram i pennfacket.....ehh nä, inte riktigt, men när jag var liten hade jag det däremot:) Mycket funderingar i en 7-årings huvud men helt underbara frågor haha:)

Min bärbara dator ska ju också asas med imorgon och jag hoppas verkligen att dom har ett ledigt eluttag nånstans för min datorn är ju totalt värdelös när det gäller batteritiden...1 timme max....sen är det dags att para ihop sladden med eluttaget. Får önska mig en ny bärbar dator i julklapp helt enkelt! Kan ju riktigt se mig själv springa där som en jojo fram och tillbaka och leta efter ett eluttag haha   


Ha en bra kväll!  

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards