Alla inlägg den 18 augusti 2014

Av Caroline Hansson-Ljung - 18 augusti 2014 23:09

Idag har jag varit på introduktionsdag i nya plugget och jag kände direkt att det här är definitivt rätt utbildning för mig!! Det var sjukt kul att se att nästan alla som var med i min "testgrupp" inför utbildningen hade kommit med så det blev ett väldigt roligt återseende utanför skolan på morgonen:) Imorgon har vi en ledig dag men då blir det gymmet och sen att kolla igenom den stora ambulansbibeln och bli lite mer bekant med den :)

Idag var jag även på det sista besöket på Stockholm Heart Center och fick min dom...så gott som friskförklarad :) förutom att järnvärdet är lite lågt med det är nog bara att leva med det. Så en ny ablation behövs inte :)Ska till labbet imorgon och ta nya provet bara för att kolla läget. I övrigt känns allt bra....dock är jag jäkligt hungrig just nu. Måste fasta i 12 timmar pga av att proverna imorgon ska tas på fastande mage.....My God! låt det bli morgon och si sådär kl 9 så att jag kan äta min efterlängtade frukost!!


Nu blir det minsann sängen efter en mycket trevlig dag!!    

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards