Alla inlägg den 20 augusti 2014

Av Caroline Hansson-Ljung - 20 augusti 2014 21:51

Då så, då har kursen startat igång på allvar. Har suttit i plugget från kl 9-15 idag. Det är mycket intressant men också mycket att ta in och jag ska nog göra en mindmap av alla mina kladdiga anteckningarna för att få en bättre överblick över det hela. Idag gick vi igenom och diskuterade L-ABCDE. Imorgon ska vi göra ett studiebesök på ambulansen på AISAB i city. Ska bli väldigt intressant:)

Igår hade jag en riktigt skön och ledig dag och bara njöt av att få bara vara ledig och göra precis vad som faller mig in...med andra ord NADA ;-) Pallade inte ens dra mig ner till gymmet men det är däremot gjort ikväll och det känns riktigt gött!!

Ha en trevlig kväll alla!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards