Alla inlägg den 3 september 2014

Av Caroline Hansson-Ljung - 3 september 2014 22:02

Sicket träningspass!! Bestämde mig igår för att hänga med vår fd granne på ett crosstrainingpass och träning kan man verkligen säga att det blev. Fyra olika stationer med fyra olika övningar på varje station, två styrke och två kondition. Alla dessa stationer gånger tre varv. Herregud, jag svettades mer än en man haha. Instruktören fick moppa golvet efter oss efter andra varvet. Hoppas att jag inte har så mycket träningsvärk imorgon för då lär jag ju säkert inte kunna sitta på en stol i skolan. Andra dagen efter träningspasset brukar vara värst så vi får hoppas på det bästa att det inte blir så jäkligt. Imorgon ska jag ju lätt boka in mig på passet igen tills nästa onsdag :)

I skolan idag så hade vi lite olika grupparbeten om aortaanerysm/dissektion, pleurit->pleurasmärta, peri/myokardit och hjärttamponad. Måste ju verkligen berömma min klass för att även om vi inte har känt varandra så länge så kan vi ändå ha väldigt kul ihop och skoja med varandra utan att nåon verkar ta illa upp, en riktigt skön klass med andra ord, som jag personligen verkligen trivs med!


Nä nu blir det minsann sängen innan jag återigen kommer att ta en tupplur i soffan som häromdagen haha:)

Ovido - Quiz & Flashcards