Alla inlägg den 9 september 2014

Av Caroline Hansson-Ljung - 9 september 2014 08:03

Sorry att jag inte har bloggat på några dagar men det har verkligen varit fullt upp i min familj denna helg.
Förra veckan fick vi reda på att vi skulle lämna in ett arbete i skolan och det skulle skrivas på fredagen och måndagen då vi har hemstudier. Man skulle antingen skriva om hjärtinfarkt eller hjärtsvikt. Sagt och gjort så blev det klart i söndags. Jag skulle skriva om hjärtsvikt och sedan skulle en kurskamrat läsa det och ge feedback efter konceptet 2 star and a wish. Jag blev själv väldigt nöjd med mitt arbete:)

I lördags var jag och sambon iväg på ett bröllop i Stockholms skärgård. Våra vänner gifte sig i Vätö kyrka och sen for det iväg till "Fejan". Mycket resan med bil, buss och båt men allt gick bra och det var ett fint bröllop. Lite skönt att få vara barnledig men som man saknar sina barn när man är van att vara med dom i stort sett alltid förutom när de är på dagis och i skolan. Barnen hade det dock väldigt bra hos farmor och farfar :)
Igår när vi hämtade sonen på dagis så var han allmänt vissen och helt slutkörd och det tog verkligen inte lång tid förrän han däckade efter en snabb middag. Men idag får han dock vara hemma eftersom han har varit stekhet under gårdens kväll och i natt, stackarn:(
Så idag blir det till att vårda lille sonen och hoppas att han blir bättre!

Ha en toppendag alla!

Ovido - Quiz & Flashcards