Alla inlägg den 4 september 2014

Av Caroline Hansson-Ljung - 4 september 2014 21:37

Weehoo terminens första fika hade premiär idag. Vi kör ju med den här akademiska kvarten. Vi börjar kl 9 men för att få en chans att förbereda oss med t.ex att plocka fram saker som vi behöver under lektionen så har vi till kl 9.15 på oss. Kommer man därefter så blir man tvungen att bjuda hela klassen på fika. Vår lärare var 15 min sen efter lunchen igår och idag kom fikan! Helt underbart :) Även läraren kan ju vara sen ;-)

Idag har vi gått igenom olika typer av chock och börjat även med att läsa av EKG. Väldigt spännande! Att läsa av EKG hade jag mycket väl kunnat tänka mig att läsa på lite extra om. Kan ju kanske bli min lilla "specialitet" haha men då lär jag verkligen få plugga med tanke på hur mycket det finns inom EKG.

För att börja en bit på vägen så beställde jag idag denna bok om EKG. En bok som man tydligen kan ha i arbetsbyxorna och med sig överallt. Ska bli väldigt intressant bok att få läsa:)

Nu håller ögonen på att gå i kors på mig men ni får ha en fortsatt skön kväll:)

Ovido - Quiz & Flashcards