Alla inlägg den 17 november 2014

Av Caroline Hansson-Ljung - 17 november 2014 20:24

Helgen efter praktiken har varit en riktig familjehelg. I lördags gjordes precis nada förutom godisätande och att jag och lilltjejen gjorde lussebullar kl 21 på kvällen. Jag hade ju lovat och löftet fick jag ju hålla ;-). I söndags var det dags för judotävling. Gribby judo som min sambos familj startade för en herrans massa år sedan och där min sambo nu även är tränare till bland annat familjens härliga 7-åring, Angelina, hade sin stora tävling "Gribbycupen". Även om Angelina inte vann så var hon ändå väldigt duktig och kämpade på som bara den. Sambon däremot fick ta i lite under tävlingen haha ;-) Han vann iaf tre av sina fyra matcher ;-)
Idag var jag ÄNTLIGEN tillbaka på gymmet!! Kändes så gött när jag kom ut därifrån för jag var verkligen helt slut i kroppen. Två veckors uppehåll under praktiken kändes verkligen av idag. Men men bara att skaka av det, resa sig upp och köra stenhårt!!
Imorgon ska jag äntligen få träffa klasskamraterna igen och höra en massa om deras praktik:) Ska bli sjukt kul!

Ovido - Quiz & Flashcards